ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
0

Δεν αρέσει η Χίος στους επιβάτες κρουαζιέρας

Δεν αρέσει η Χίος στους επιβάτες κρουαζιέρας

«Σκανάρουν» ένα προς ένα τα λιμάνια και τους προορισμούς κρουαζιέρας στην Ελλάδα οι μεγάλες εταιρείες, προκειμένου να βρουν τα δυνατά και αδύνατα σημεία και να προωθήσουν λύσεις που θα μεγιστοποιήσουν την ικανοποίηση των επιβατών.

Η Ελλάδα άλλωστε, παρά τις δυσκολίες που καταγράφουν οι εταιρείες, είναι ένας από τους κορυφαίους προορισμούς παγκοσμίως και διατηρεί σε υψηλά επίπεδα το ενδιαφέρον του κλάδου, ανεξάρτητα από το γεγονός ότι οι συγκυρίες στην ευρύτερη περιοχή δεν ευνοούν την παρουσία των κρουαζιερόπλοιων.

Τα στοιχεία εμπιστευτικού εγγράφου, στο οποίο έχει γίνει συνολική επεξεργασία όλων των δεδομένων για τους ελληνικούς προορισμούς που έλαβαν οι εταιρείες από τα πλοία τους για το 2016, δείχνουν ότι τα λιμάνια που παρουσίασαν τον μεγαλύτερο αριθμό ζητημάτων πέρυσι  ήταν η Χίος, το Κατάκολο, η Λέσβος, η Μύκονος, ο Πειραιάς και η Σαντορίνη.

Πιο συγκεκριμένα στο έγγραφο περιλαμβάνονται 20 λιμάνια τα οποία βαθμολογούνται με καλό βαθμό, μικρής έκτασης πρόβλημα και μεγάλης έκτασης πρόβλημα σε 27 σημεία.

Όπως επισημάνθηκε στη «Ν», πάντως, όσο μεγαλύτερη είναι η κίνηση σε ένα λιμάνι τόσο περισσότερη είναι και η ενόχληση που δημιουργούν τα διάφορα προβλήματα στους επιβάτες και τα πληρώματα.

Χίος και Λέσβος

Η Χίος είναι ένα από τα λίγα λιμάνια – προορισμοί κρουαζιέρας στην Ελλάδα που η τελική εικόνα βρήκε τους επιβάτες να θυμούνται περισσότερα αρνητικά παρά θετικά πράγματα το 2016.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες της «Ν», οι εταιρείες κρουαζιέρας δίνουν το ερωτηματολόγιο στους επιβάτες τους μια εβδομάδα αφού έχει τελειώσει η κρουαζιέρα.

Για τη Χίο αναφέρουν ότι βάζουν αρνητικό πρόσημο στη σύγκριση ικανοποίησης και ενστάσεων για τον προορισμό. Καταγράφουν επίσης ζητήματα καθαριότητας, αίσθησης ασφάλειας, διαθεσιμότητας των αξιοθέατων για επισκέψεις, κίνηση στο λιμάνι, δύσκολη πρόσβαση από το λιμάνι στους προορισμούς, έλλειψη σκεπάστρων, δυσκολία συνεννόησης με τους υπεύθυνους, έλλειψη παροχών προς τους επιβάτες (τουαλέτες), αδυναμία σωστής εξυπηρέτησης ανθρώπων με ειδικές ικανότητες.

Για το ίδιο λιμάνι παρατηρείται από τα πληρώματα και τους επιβάτες έλλειψη μέσων μεταφοράς (ταξί, βαν και άλλα), καθώς και εύκολη πρόσβαση στο λιμάνι για μη πιστοποιημένους, θέτουν θέμα αγκυροβολίου, αλλά και λιμενικών υποδομών.

Και στη Λέσβο κατά τη διάρκεια του 2016 οι επιβάτες κατά μέσο όρο μέτρησαν περισσότερα αρνητικά παρά θετικά. Είχαν ζητήματα με την καθαριότητα, με την αίσθηση ασφάλειας μέσα και έξω από το λιμάνι, θεωρούν ότι δεν υπάρχουν αρκετά αξιοθέατα, καθώς επίσης και ότι οι αποστάσεις είναι μεγάλες.

Υπογραμμίζεται ότι υπάρχει κίνηση, δεν υπάρχουν τέντες, δεν διαθέτει ικανοποιητική σήμανση, δεν είναι εύκολη η συνεννόηση με τους αρμόδιους, καθώς και η πρόσβαση στο λιμάνι για ανθρώπους με ειδικές ικανότητες.

Και στη Λέσβο καταγράφεται άγρα πελατών, έλλειψη οργανωμένων μέσων μεταφοράς, ευκολία πρόσβασης στο λιμάνι για μη πιστοποιημένο κόσμο, αλλά και προβλήματα με το birth allocation.

ΠΗΓΗ: NAFTEMPORIKI.GR (του Αντώνη Τσιμπλάκη)

Μοιραστείτε το:
  • rss