Και το όνομα αυτού, “taste like chios”

Ολοκληρώθηκαν τα “βαφτίσια” μέσω ψηφοφορίας για το brand name του γαστρονομικού τουρισμού της Χίου. Κατά την ηλεκτρονική ψηφοφορία που πραγματοποιήθηκε επικράτησε η ονομασία “TASTE like CHIOS”.

Η ψηφοφορία πραγματοποιήθηκε μέσω της εφαρμογής Google Forms, το χρονικό διάστημα από 7 έως 13 Σεπτεμβρίου, με πέντε διαφορετικές προτάσεις προς επιλογή. Υπήρχε η δυνατότητα μίας συμμετοχής μόνο στην ψηφοφορία, με μία μοναδική επιλογή. Στην ψηφοφορία συμμετείχαν 293 άτομα και επικρατέστερη επιλογή με 45% των ψήφων αναδείχθηκε το όνομα:TASTE like CHIOS

Αναλυτικά τα αποτελέσματα έχουν ως εξής:

Το όνομα που επιλέχθηκε, μετά από γραφιστική επεξεργασία θα γίνει σήμα το οποίο θα μπει σε επιχειρήσεις, μενού, προϊόντα, διαδίκτυο και θα στηρίξει την επικοινωνία του νησιού μας.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Μεταφορών & Επικοινωνιών Π.Β.Α. κ. Νίκος Νύκτας θεωρεί πολύ σημαντικό το γεγονός ότι η επιλογή του brand name έγινε με την συμμετοχή των εμπλεκόμενων, γιατί αυτό εγγυάται την καλή συνεργασία τους για την επιτυχία της προσπάθειας ανάδειξης της Χιώτικης γαστρονομίας.

brand nameγαστρονομικός τουρισμόςΝίκος Νύκτας
Comments (0)
Add Comment