Δικαιώνουν τις θέσεις της ΛΑΣ, οι τελευταίες εξελίξεις για τον ρουκετοπόλεμο

Ως δικαίωση των θέσεων της Λαϊκής Συσπείρωσης δήμου Χίου για τον ρουκετοπόλεμο χαρακτηρίζει τις τελευταίες επί του θέματος εξελίξεις ο εκπρόσωπος Τύπου της παράταξης κ. Φραγκούλης Κυλαδίτης, τονίζοντας ότι:

«Διαβάζοντας τις ειδήσεις και τις ανακοινώσεις που φιλοξενεί ο Τοπικός Τύπος, παραμονές του ρουκετοπόλεμου στο Βροντάδο, γίνεται ξεκάθαρο, όσον αφορά το έθιμο, ότι βρισκόμαστε εδώ και χρόνια «στο ίδιο έργο θεατές»: Η αστυνομία να εντοπίζει και να κατάσχει αυτοσχέδιες ρουκέτες έτοιμες προς ρίψη και καλούπια αυτοσχέδιων ρουκετών, στο πλαίσιο των ερευνών της για την παράνομη κατοχή, κατασκευή, χρήση, διακίνηση και εμπορία βεγγαλικών και οι ρουκετατζήδες των συνεργείων του Αγίου Μάρκου και της Παναγίας Ερειθιανής να ανακοινώνουν ότι θα μειωθεί ο αριθμός των ρουκετών που θα ρίξουν το βράδυ του Μ. Σαββάτου, τονίζοντας ότι θα συμμετάσχουν ενεργά στον καθαρισμό των περιοχών των δύο ενοριών και των κατοικιών που πλήττονται, αναγνωρίζοντας το πρόβλημα που δημιουργούν στους κατοίκους και τις περιουσίες τους».

Εν συνεχεία και αφού παραθέτει το υπόμνημα με τις προτάσεις της ΛΑΣ, στη συνεδρίαση της 14.1.2015 (εδώ) στο τοπικό συμβούλιο Βροντάδου, ο κ. Κυλαδίτης τονίζει:

«Οι θέσεις και οι προτάσεις της Λαϊκής Συσπείρωσης (για προστασία της ζωής, για νομιμοποίηση του εθίμου, για μείωση του αριθμού των ρουκετών, για αυτοοργάνωση και περιφρούρηση των συνεργείων ρίψης, για καλύτερη κάλυψη των κατοικιών, για αποκατάσταση των ζημιών, δικαιώνονται «στο παρά πέντε» της πραγματοποίησης του εθίμου, είτε μέσα από τις ανακοινώσεις της αστυνομίας, είτε μέσα από τις ίδιες τις ανακοινώσεις των συνεργείων των ρουκετατζήδων.

Καλό θα ήταν να μη μηδενίζει με τη στάση του το τοπικό συμβούλιο κάθε καινοτόμο πρότασή μας, κάθε διαφορετική λύση από εκείνη που χρόνια έμαθε να θεωρεί ως μοναδική, «πεπατημένη» ή «ασφαλή». Ο δισταγμός και η άκριτη απόρριψη των συμμετεχόντων με κάθε τρόπο στα κοινά δεν προάγει το λαϊκό συμφέρον. Θεωρούμε λοιπόν σκόπιμο να λαμβάνονται υπ’ όψη όλες οι απόψεις και να μην διαγράφεται καμία, εφόσον δεν έχει αναλυθεί και επεξεργαστεί ως όφειλε», καταλήγει ο κ. Κυλαδίτης.