Η φιλοζωία πάει στο Δημοτικό Σχολείο Θυμιανών

Tο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Μηνά Θυμιανών επιλέχτηκε από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) να παρουσιάσει τις δράσεις που πραγματοποίησε στα πλαίσια της Πανελλήνιας Σχολικής Ημέρας Φιλοζωίας 2024 (4 Απριλίου). Το Δημοτικό Σχολείο Θυμιανών θα παρουσιάσει πανελλαδικά τις πρωτότυπες βιωματικές δραστηριότητες που έκαναν οι μαθητές/τριες υπό την καθοδήγηση των  δασκάλων τους, με στόχο την ευαισθητοποίησή τους σχετικά με τα δικαιώματα των ζώων και κυρίως των αδέσποτων γατών που διαβιούν στη γειτονιά γύρω από αυτό.

Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 19 Ιουνίου 2024 από τις 9:30-12:30 και μπορεί ο κάθε πολίτης να την παρακολουθήσει στον σύνδεσμο: https://youtube.com/live/cfF4xt9c-CQ?feature=share

«Αυτό αποτελεί αναγνώριση του επαγγελματισμού και της ποιότητας του εκπαιδευτικού  προσωπικού, που εργάζεται αγόγγυστα για να προσφέρει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στα παιδιά μας. Είναι μία διάκριση που μας κάνει περήφανους, γιατί οι δάσκαλοι έχοντας εμπιστοσύνη στις ικανότητές τους και προσηλωμένοι στους στόχους τους απέδειξαν ότι τηρούν όλες τις προδιαγραφές που το εντάσσουν σε ένα σχολείο προοδευτικό, καινοτόμο με κοινωνική ευαισθησία και συνείδηση στα προβλήματα του τόπου του. Το σχολείο άνοιξε φτερά του, πέταξε έξω από τα στενά όρια της Χίου, αναδείχτηκε και έκανε την ύπαρξή του αισθητή σε όλη την Ελλάδα!

Για την επίτευξη των στόχων της δράσης για τη Φιλοζωία συνεργάστηκε αρμονικά όλο το εκπαιδευτικό προσωπικό του Δημοτικού Σχολείου Αγίου Μηνά Θυμιανών. Συντονιστές και εμπνευστές υπήρξαν: Μαίρη Κωστάκη, Καίτη Χούλη, Μαρκέλλα Λεμονιάδη, Μαρία Τόσβη, Αμαλία Πατελίδα, Μαρία Κατσάλα, Ειρήνη Σταμούλη, Μαγδαληνή Παπαδοπούλου, Μαρία Σαρώφ. Αγαστή συνεργασία είχαμε με το 3ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου και ιδιαίτερα με την κα. Ευτυχία Γεωμέλου, τον τοπικό Φιλοζωικό Σύλλογο Χίου, την Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία, τον Δήμο Χίου, την ΜΚΟ The Greek Cat  Welfare Society (UK), καθώς και πολλούς ιδιώτες κτηνίατρους.», αναφέρει σχετική ανακοίνωση του σχολείου.