Καμπάνια για ασφαλέστερες συναλλαγές στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Καμπάνια για ασφαλέστερες συναλλαγές στο ηλεκτρονικό εμπόριο, υπό τον τίτλο «FeeLSAFE», διοργανώνουν από κοινού το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ).

Η καμπάνια αυτή, η οποία αφορά την ευαισθητοποίηση εμπόρων και καταναλωτών γύρω από τους κινδύνους που αντιμετωπίζει το ηλεκτρονικό εμπόριο, θα ξεκινήσει στην ΔΕΘ στο ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο της Ελληνικής Αστυνομίας, όπου θα ενημερώνονται καταναλωτές και επιχειρηματίες για την ηλεκτρονική εφαρμογή FeelSAFE.

Στην κοινή συνέντευξη Τύπου, ο αναπληρωτής υπουργός Προστασίας του Πολίτη  κ. Γιάννης Πανούσης ευχαρίστησε τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και συνεχάρη τους εμπλεκόμενους για την πρωτότυπη και χρήσιμη καμπάνια που προωθούν. Ο διευθυντής της Διεύθυνσης κ. Μανώλης Σφακιανάκης αναφέρθηκε στο τρίπτυχο της πάταξης του ηλεκτρονικού εγκλήματος – ασφαλέστερη συναλλαγή, εξάλειψη κινδύνου, πάταξη φοροδιαφυγής – και διαβεβαίωσε για την επιχειρησιακή ετοιμότητα της Διεύθυνσης για την αντιμετώπιση των οποιωνδήποτε απειλών.

Ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ κ. Βασίλης Κορκίδης έδωσε έμφαση στην περιγραφή της τρέχουσας κατάστασης της ψηφιακής οικονομίας στην ελληνική αγορά, επισημαίνοντας τους λόγους για τους οποίους η καμπάνια «FeeLSAFE» είναι καθοριστική για την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση επιχειρηματιών και καταναλωτών.

Αναφερόμενος στα δεδομένα της ψηφιακής οικονομίας σε ευρωπαϊκό επίπεδο, έδωσε στοιχεία και επιπλέον, ενημέρωσε ότι η ΕΣΕΕ θα αναλάβει δράση για επόμενες ενέργειες προς όφελος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων με τη χρήση τεχνολογιών αναφορικά με SMEs clouding (υπολογιστικό νέφος).

Τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας ηλεκτρονικού εμπορίου 2014- 2015 της ΕΣΕΕ εδώ

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ