Κάθε κατεργάρης στον πάγκο του κι εμείς στον κόσμο μας

ΤΗΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ |

Τελευταίες μέρες από αυτό που λέμε τουριστική περίοδος για το νησί. Και οι τελευταίοι επιστρέφουν στην βάση τους αν όχι σήμερα ή αύριο το αργότερο μέσα στο σαββατοκύριακο.

Φεύγουν από τη Χίο παίρνοντας μαζί τους τις εντυπώσεις από το νησί μας. Και καλά όσοι έχουν καταγωγή από τη Χίο κι ένα σπιτάκι προγονικό σε χωριό, το οποίο θυμήθηκαν τώρα με την οικονομική κρίση και αξιοποιούν μειώνοντας το κόστος της διαμονής των διακοπών τους.

Οι άλλοι, εκείνοι που έτυχε να έρθουν στη Χίο με τι εντυπώσεις άραγε την αφήνουν; Αναρωτηθήκαμε ποτέ; Μας νοιάζει;

Μας ενδιαφέρει το πώς αισθάνεται ο κάθε επισκέπτης μας, ο οποίος επιθυμεί να απολαύσει το μπάνιο του στα Μαύρα Βόλια;

Μαύρο φίδι που τον έφαγε τον δύσμοιρο. Χωρίς καμιά σήμανση, αν προσπεράσει το ένα και μοναδικό πάρκινγκ, θα μπλέξει μέσα στα αυτοκίνητα. Αν είναι τυχερός θα ξεκολλήσει στο μισάωρο, αλλιώς θα ταλαιπωρηθεί τόσο που οι δικές του εκρήξεις θα ωχριούν μπροστά σε αυτές του ανενεργού κιόλας ηφαιστείου που ήθελε να επισκεφτεί.

Μας ενδιαφέρει, ίσως, το πώς αισθάνεται ο επισκέπτης φίλος οδηγός που κατεβαίνει στην πόλη παραμονές της Παναγίας;

Όχι, βέβαια! Αν μας ενδιέφερε θα φροντίζαμε να τον προμηθεύαμε με… υπογλώσσια.

Χωρίς οργανωμένους χώρους στάθμευσης, εκτός κι αν οργανωμένοι νοούνται το λακουβοπάρκινγκ του ΝΟΧ και οι μέσα στο χώμα χώροι στην Αλλατίου και στην πρώην κλινική του Αυγουστή, τους οποίους παρεμπιπτόντως μόνο οι ντόπιοι ξέρουν γιατί κανείς δεν ενημερώνει τους επισκέπτες για αυτούς.

Θα μου πείτε αν η βαθμολογία μας είναι το Α όπως στα δημοτικά το 3Α του δαπέδου, είναι στοιχείον αριστείας!

Ή μας ενδιαφέρει για εκείνους που θέλουν να απολαύσουν τον καφέ τους στην παραλία και πονοκεφαλιάζουν με τα αυτοκίνητα πάνω κάτω λες και βρίσκονται στην Ομόνοια;

Ή μας ενδιαφέρει για την σήμανση των δρόμων μας; Και ειλικρινά σας προκαλώ έναν προς έναν. Ξεχάστε ότι ξέρατε για τη Χίο και προσπαθήστε να κυκλοφορήσετε με βάση τις πινακίδες. Στην καλύτερη περίπτωση αντί για Καλαμωτή θα βρεθείτε στα άστρα, (υπάρχουν πινακίδες που δείχνουν κατά κει), στη χειρότερη περίπτωση θα πρέπει να έχετε βολικά ένα κέρμα και να επιδοθείτε στο «κορώνα ή γράμματα» με την ελπίδα πως είναι η τυχερή σας μέρα!

Η λίστα, βέβαια, θα μπορούσε να είναι ακόμη πιο μακριά σε ό,τι αφορά θέματα υποδομών και θέματα ευθύνης δήμου και περιφέρειας.

Συμπληρώνεται επάξια δε, με θέματα που αφορούν την εξυπηρέτηση την οποία έχουν οι επισκέπτες μας από επαγγελματίες διαφόρων κλάδων.

Δυστυχώς, ελάχιστοι έχουν πιάσει το νόημα, ότι η καλύτερη διαφήμιση είναι ο ευχαριστημένος πελάτης, ο ευχαριστημένος επισκέπτης, ο οποίος περνά τόσο καλά που σκέφτεται ότι ο προορισμός Χίος αν και ήταν ακριβός τελικά άξιζε τα λεφτά του.

Εμείς εξακολουθούμε να είμαστε στην κοσμάρα μας, θεωρώντας πως κάνουμε το χρυσό αυγό και είναι υποχρεωμένοι οι άλλοι να μας χρυσοπληρώνουν και να ανέχονται το τίποτα που τους προσφέρουμε.

Και με αυτά και με αυτά μένουμε οι ίδιοι και στα ίδια μετά τις 28 Αυγούστου να κλαίμε την μοίρα μας, να ανακυκλώνουμε τη μιζέρια μας και κυρίως να δείχνουμε τον διπλανό μας και ποτέ εμάς ως φταίχτη για την τουριστική μοναξιά μας!