Με καθυστέρηση η τουριστική καμπάνια για Χίο, Λέσβο, Σάμο, Λέρο και Κω

Μεσούντος του θέρους και λίγο πριν μπει ο Αύγουστος ο ΕΟΤ, με την χρηματοδότηση του υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου με το ποσό των δύο εκατ. ευρώ, ετοιμάζει μια καμπάνια για την τουριστική προβολή των νησιών Χίου, Λέσβου, Σάμου, Λέρου και Κω, που σηκώνουν το κύριο βάρος του προσφυγικού – μεταναστευτικού.

Η καμπάνια, όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή του το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, συνδυάζει τα ξεχωριστά αφηγήματα των νησιών, με πέντε περιοχές βιωματικής τουριστικής εμπειρίας και επιδιώκει την ανάδειξη της πολυμορφίας, δίνοντας παράλληλα έμφαση στην εμπειρία.

Η Λέσβος συνδέεται με την παράδοση, η Χίος με την εξερεύνηση, η Σάμος με την φύση και με το φως, η Κως με την ιστορία και η Λέρος με το απέραντο γαλάζιο, σύμφωνα με τους σεναριογράφους της καμπάνιας, φυσικά.

Την παρουσίαση παρακολούθησαν σήμερα, Πέμπτη 16 Ιουλίου 2020, οι υπουργοί Μετανάστευσης και Ασύλου κ.κ. Νότης Μηταράκης και Χάρης Θεοχάρης, η πρόεδρος του ΕΟΤ κα Άντζελα Γκερέκου, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης και με τηλεδιάσκεψη ο υφυπουργός Τουρισμού κ. Μάνος Kόνσολας και οι δήμαρχοι των 5 νησιών.

Η επικοινωνία της καμπάνιας του ΕΟΤ στοχεύει στην ενίσχυση της εικόνας των νησιών αυτών τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, πλην – όμως – δεν αναφέρεται στην ανακοίνωση πότε θα αρχίσει να «τρέχει».

- Advertisement -

- Advertisement -

Σχόλια