Συμμαχία Αξιών: Οι διαφημίσεις της ΔΗΚΕΧ για τα Αγιάσματα του… φθινοπώρου

Τις διαφημίσεις που αναθέτει η ΔΗΚΕΧ για το υδροθεραπευτήριο των Αγιασμάτων μετά το πέραν της θερινής περιόδου κι ενώ η μονάδα κλείνει τον Οκτώβριο, καθώς και εκείνες της ΔΕΥΑΧ σχολιάζει με ανακοίνωσή της η Συμμαχία Αξιών, την Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2021. Αναλυτικά:

«Όλοι ευχόμαστε ο Σεπτέμβριος να είναι ο τέταρτος μήνας του καλοκαιριού. Ωστόσο, στην δημοτική αρχή Κάρμαντζη αυτό το κάνουν πράξη με απευθείας αναθέσεις! Έτσι, τέλος Αυγούστου η ΔΗΚΕΧ αποφάσισε με πρόταση του προέδρου της να διαφημίσει το “υδροθεραπευτήριο” των Αγιασμάτων, το οποίο βέβαια είχε φροντίσει να καθυστερήσει την λειτουργία του κατά δύο μήνες (ξεκίνησε στις 11/7/2021).

Η διαφημιστική καμπάνια για την προώθηση του «υδροθεραπευτηρίου» ανέρχεται σε 4.000 ευρώ και είναι βέβαιο ότι θα καταστήσει τα Αγιάσματα καλοκαιρινό προορισμό της Χίου… τον Σεπτέμβριο ή τον Οκτώβριο, αφού στις 30 Οκτωβρίου η δομή κλείνει για χειμώνα .

Στο ίδιο μήκος κύματος και εν όψει της ανομβρίας αλλά και της θερινής τουριστικής κίνησης του νησιού, η ΔΕΥΑΝΧ, με πρόταση του προέδρου της αποφάσισε, τέλος Αυγούστου, να κυκλοφορήσει για τους επόμενους μήνες διαφημιστικά σποτ αξίας 6.000 ευρώ για την ανάγκη περιορισμού της κατανάλωσης.

Όλα αυτά επιβεβαιώνουν, για ακόμη μία φορά, την πλήρη αδυναμία της δημοτικής αρχής να προγραμματίσει τις βασικές προτεραιότητες και την αποδοτικότερη χρήση των δημοτικών χρημάτων, παρά τις προτάσεις των εκπροσώπων της Συμμαχίας Αξιών τόσο στην ΔΗΚΕΧ, όπου εξέθεσε την πρότασή μας ο Κυριάκος Φρεζούλης όσο όμως και στην ΔΕΥΑΝΧ, όπου τοποθετήθηκε σχετικά ο Γιώργος Αμέντας».

- Advertisement -

- Advertisement -

Σχόλια