
Εγκαινίασε το πολιτικό του γραφείο, στην Απλωταριά, ο Νότης Μηταράκης
Τα εγκαίνια του πολιτικού του γραφείου, στην οδό Απλωταριάς, πραγματοποίησε το βράδυ της Δευτέρας ο υποψήφιος βουλευτής Χίου με τη Νέα Δημοκρατία κ. Νότης Μηταράκης.
Στην ομιλία του επεσήμανε – μεταξύ άλλων – ότι «το να είμαι υποψήφιος βουλευτής στην πατρίδα μου είναι αυτό που πάντα ήθελα. Στη Χίο είναι οι ρίζες μου. Γνωρίζω την ψυχή του νησιού. Και όταν είσαι συναισθηματικά δεμένος με αυτό που υπηρετείς μπορείς να υπερβαίνεις και τον εαυτό σου και τις τυπικές δυνατότητες. Τώρα χρειαζόμαστε το «παραπάνω», την υπέρβαση, τη θετική φόρτιση. Την αφοσίωση».
Κάποιοι, πρόσθεσε, «λένε ότι θα θελήσω να φύγω, αλλά μάλλον τους ανησυχεί το αντίθετο, ότι είμαι αποφασισμένος να μείνω, για όσο διάστημα με περιβάλλετε με την εμπιστοσύνη σας. Και θα μείνω αφοσιωμένος στο νησί και στους ανθρώπους του».
Αναφέρθηκε, τέλος, στα έργα που κατά την άποψή του έχει ανάγκη η Χίος και πρέπει να προωθηθούν, όπως το αεροδρόμιο, το κεντρικό λιμάνι και το λιμάνι Μεστών, τη δίδυμη μαρίνα κ.λπ.
