
Απαράδεκτη η υποβάθμιση των ιατρικών υπηρεσιών στην Αμανή
Την έκπληξη και την αγανάκτησή του για την αποψίλωση του πολυδύναμου ιατρείου Βολισσού, με την μετάθεση του μοναδικού γενικού ιατρού, χωρίς την εξασφάλιση της αντικατάστασης του, εκφράζει ο αντιπεριφερειάρχης Χίου κ. Σταμάτης Κάρμαντζης.
Με επιστολή του προς τον υπουργό Υγείας κ. Ανδρέα Ξανθό και τον διοικητή της 2ης ΔΥΠΕ κ. Νικόλαο Καρβούνη, ο αντιπεριφερειάρχης Χίου τονίζει ότι «η υποβάθμιση των ιατρικών υπηρεσιών στην ευρύτερη περιοχή της Αμανής είναι πρωτοφανής και απαράδεκτη».
Αφού κάνει αναφορά στα τραγικά περιστατικά θανάτων στην Αμανή, εξαιτίας έλλειψης ιατρικής κάλυψης, ο κ. Κάρμαντζης καταλήγει:
«Απαιτούμε την άμεση ρύθμιση του θέματος και την υγειονομική κάλυψη της περιοχής με ιατρικό προσωπικό. Σε διαφορετική περίοδο, και εν όψει της χειμερινής περιόδου, για τυχόν απευκταία περιστατικά την ευθύνη θα φέρουν ακέραια η διοίκηση της 2ης ΔΥΠΕ και η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας.
Η παροχή υπηρεσιών υγείας στους συμπολίτες μας απομακρυσμένων ακριτικών περιοχών δεν είναι ούτε παραχώρηση, ούτε πολυτέλεια. Είναι απολύτως κατοχυρωμένο συνταγματικό δικαίωμά τους, το οποίο η πολιτεία υποχρεούται να διασφαλίζει».
