
Πολυπληθής παρουσία στην πρωτοχρονιάτικη πίττα των Χαλκουσίων Αττικής
Με την συμμετοχή πλήθους μελών και φίλων ο Σύλλογος Χαλκουσίων Αττικής έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίττα του, στο ξενοδοχείο «Metropolitan».
Το διοικητικό συμβούλιο του Συλλόγου ευχαριστεί για την μεγάλη προσέλευση και επισημαίνει ότι αυτό δίνει δύναμη για να συνεχισθεί η δραστηριότητα του Συλλόγου, που κλείνει 55 χρόνια προσφοράς και πολιτιστικής δράσης.



