
Η ομάδα μπάσκετ γυναικών Ε.Δ. συναντήθηκε με τον Μανώλη Βουρνού
Την εθνική ομάδα μπάσκετ γυναικών ενόπλων δυνάμεων υποδέχθηκε ο δήμαρχος Χίου κ. Μανώλης Βουρνούς, στο δημαρχείο Χίου, την Τετάρτη 15 Μαΐου 2019.
Ο δήμαρχος έδωσε τα συγχαρητήριά του στην ομάδα για τη επιτυχημένη πορεία της.
Η ομάδα βρίσκεται στη Χίο, όπου στις 5 το απόγευμα θα αντιμετωπίσει την ομάδα του ΒΑΟΛ.


