
Καθαρίζεται από την ΔΕΥΑΧ ο Καλοπλύτης από 150 κ.μ. μπαζών
Προληπτικό καθαρισμό του κεντρικού οθωμανικού αμμοσυλλέκτη, στην είσοδο της Απλωταριάς (μπροστά από τον φούρνο «Μαϊστράλη»), πραγματοποιούν από την Τετάρτη, 20 Ιανουαρίου 2016, τα συνεργεία της ΔΕΥΑΧ.
Υπολογίζεται ότι με το πέρας των εργασιών θα έχουν απομακρυνθεί, περίπου 150 κυβικά μέτρα αμμοχάλικου και άλλων φερτών υλικών, που κατεβάζει ο Καλοπλύτης.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΔΕΥΑΧ κ. Απόστολο Τζιώτη, «η σωστή λειτουργία του συγκεκριμένου αμμοσυλλέκτη είναι καθοριστική για την ομαλή απορροή των ομβρίων υδάτων του Καλοπλύτη».
Επίσης, με τις παραπάνω εργασίες αποτρέπεται το μπάζωμα σημείων του κεντρικού λιμένα, όπου καταλήγει ο αγωγός, εξαιτίας των φερτών υλικών.


