
Με τον νέο διοικητή της 96 ΑΔΤΕ συναντήθηκε ο Μανώλης Βουρνούς
Με τον νέο διοικητής της 96 ΑΔΤΕ ταξίαρχο κ. Γιώργο Μπικάκη, συναντήθηκε την Τρίτη, 22 Μαρτίου 2016, ο δήμαρχος Χίου κ. Μανώλης Βουρνούς, παρουσία και του αντιδημάρχου Καθαριότητας κ. Γιώργου Μπελέγρη.
Ο δήμαρχος Χίου ευχαρίστησε τον απερχόμενο διοικητή ταξίαρχο κ. Θεμιστοκλή Γρυμπίρη για την καλή συνεργασία και του ευχήθηκε καλή επιτυχία στα νέα του καθήκοντα στο ΓΕΣ.
