Συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την κατάργηση του νόμου Χατζηδάκη

Με ζητούμενο το αντιεργατικό έκτρωμα του Χατζηδάκη θα μείνει στα χαρτιά, οι εργαζόμενοι της Χίου μετά από κάλεσμα του ΝΤ της ΑΔΕΔΥ και του Σωματείου ιδιωτικών Υπαλλήλων Χίου, πραγματοποιούν συγκέντρωση διαμαρτυρίας και πικετοφορεία την Παρασκευή 5 Νοέμβρη 2021, στην είσοδο της Απλωταριάς στις 18:00

“Καλούμε όλους τους εργαζόμενους και τους φορείς του Νομού να διεκδικήσουμε:

  • Κατάργηση του νόμου – εκτρώματος Χατζηδάκη.
  • Αυξήσεις στους μισθούς. Κανείς εργαζόμενος χωρίς ΣΣΕ.
  • Επαναφορά της Εθνικής Γενικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, κατάργηση του ν. Βρούτση­ Αχτσιόγλου ως αφετηρία για την ουσιαστική αύξηση του κατώτατου μισθού.
  • Επαναφορά της υποχρεωτικότητας των κλαδικών ΣΣΕ, της αρχής της ευνοϊκότερης Σύμβασης, των τριετιών.
  • Κατάργηση όλων των αντεργατικών νόμων που περιορίζουν και καταργούν εργασιακά και συνδικαλιστικά δικαιώματα.
  • Σταθερή δουλειά με σύγχρονα δικαιώματα, 7ωρο – 5νθήμερο – 35ωρο.
  • Όχι στη μονιμοποίηση της τηλεργασίας.
  • Επαναφορά της Κυριακής αργίας σε όλους τους κλάδους.

Καταδικάζουμε και απειθαρχούμε στις αντεργατικές διατάξεις.

  • Να μείνει ανενεργό το ΓΕ.ΜΗ.Σ.Ο.Ε. Κανένα σωματείο να μην καταθέσει μητρώα, καταστατικό, οικονομικές καταστάσεις, στο κρατικό μητρώο.
  • Όχι στο ηλεκτρονικό φακέλωμα και στην ηλεκτρονική ψηφοφορία. Καμία ηλεκτρονική λίστα με ονόματα και άλλα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα στο κράτος και στους εργοδότες.
  • Προστασία της συνδικαλιστικής δράσης, προστασία του συνόλου των ιδρυτικών μελών ενός σωματείου. Κατοχύρωση της ανεμπόδιστης συνδικαλιστικής δράσης στους χώρους δουλειάς, εξασφάλιση των συνδικαλιστικών αδειών.
  • Όχι στις απολύσεις συνδικαλιστών. Ακύρωση κάθε απόλυσης και κάθε δίωξης για συνδικαλιστική δράση.
  • Κάτω τα χέρια από τις συνδρομές και τα οικονομικά των συνδικάτων. Ενίσχυση του ΟΑΕΔ για την αποκλειστική χρηματοδότηση και την πραγματική προστασία των εργαζομένων, των ανέργων και των οικογενειών τους.
  • Επαναφορά των ποσοστών συμμετοχής στις γενικές συνελεύσεις που προβλεπόταν πριν το νόμο ΣΥΡΙΖΑ το 201
  • Επαναφορά της δυνατότητας στα κλαδικά συνδικάτα, στα δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια συνδικαλιστικά όργανα να ασκούν ανεμπόδιστα τη συνδικαλιστική τους δραστηριότητα, μεταξύ άλλων να μπορούν να καλύπτουν τον αγώνα κάθε συνδικάτου με τη μορφή πάλης που θα επιλέξει το ίδιο.
  • Προστασία του απεργιακού δικαιώματος έναντι της απεργοσπασίας και απαγόρευση της ανταπεργίας (lockdown).
  • Κατάργηση της προβοκατόρικης διάταξης περί “άσκησης ψυχολογικής βίας” που αποτελεί όχημα δίωξης αγωνιστών που περιφρουρούν τον αγώνα τους.

Οι αγώνες των τελευταίων ετών απέδειξαν ότι μπορεί να ακυρώνονται αντεργατικές πολιτικές όπως ο νόμος της ΝΔ για τον περιορισμό των διαδηλώσεων και ο απεργοκτόνος νόμος του ΣΥΡΙΖΑ, οι ιδιωτικοποίηση στους Δήμους με τους ΑΟΤΑ, το φρενάρισμα της κατηγοριοποίησης στα Σχολεία. Η οργανωμένη πάλη, η συμμετοχή των εργαζομένων στα Συνδικάτα, μας επιτρέπει να τους χαλάμε τα σχέδια. Η μεγάλη μάχη ενάντια στο Ν. Χατζηδάκη με αποκορύφωμα την μεγάλη απεργία στις 1 0 του Ιούνη, αποτελούν μεγάλη παρακαταθήκη για τη συνέχεια της δράσης μας.”, αναφέρει η ανακοίνωση