Αποκαλυπτήρια για το «Taste Like Chios»

Με brand name και γαστρονομικό σήμα στοχεύεται η προώθηση των προϊόντων του νησιού και η ανάπτυξη των τοπικών επιχειρήσεων .

το παραπάνω υποστήριξε ο αντιπεριφερειάρχης τουρισμού κ. Νίκος Νύκτας ο οποίος παρουσίασε το πρωί της Πέμπτης 18 Νοεμβρίου 2021,  το σήμα του γαστρονομικού τουρισμού του νησιού.

“Σε εξέλιξη η μελέτη για τη γαστρονομία της Χίου από τον Σεπτέμβρη επιλέχθηκε το σήμα το brand name που αφορά τη Χίο. Το σήμα είναι δυναμικό, φρέσκο, μοντέρνο, που δινει στα νησιά μια δυναμική ώστε να μπορέσουν να αναδειχθούν τα τοπικά προϊόντα και μαζί με αυτά και οι επιχειρήσεις”, δήλωσε ο κ. Νύκτας μαζί με τον αντιπεριφερειάρχη κ. Παντελή βρουλή συμπληρώνοντας ότι η επιλογή έγινε μέσα από διαδικτυακή ψηφοφορία στην οποία συμμετείχαν οι επαγγελματίες και οι φορείς του νησιού.

Ο ίδιος ανέφερε ότι πλέον οι επαγγελματίες μπορούν να έχουν και αυτό το εργαλείο που θα ενισχύσει την παρουσία των προϊόντων τους και θα τα ομαδοποιήσει μέσα σε μια πλατφόρμα υπό την ομπρέλα του σήματος και του brand name του γαστρονομικού τουρισμού της Χίου, κάτι βέβαια που θα υποδείξει και η σχετική μελέτη που είναι σε εξέλιξη σε συνεργασία με τον Φορέα Τουρισμού Χίου και το Επιμελητήριο Χίου.

Ξεχωριστή θέση έχουν η μαστίχα, η εστίαση, τα παραδοσιακά, τα αγροτικά προϊόντα και τα θαλασσινά προϊόντα.

- Advertisement -

- Advertisement -

Σχόλια