Δίνουν αίμα οι δάσκαλοι 10 Μαΐου 2019 | 11:02 Share Εθελοντική αιμοδοσία πραγματοποιεί ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χίου, στην αίθουσα του Οίκου Χίου Διδασκάλου το Σάββατο 18 Μαΐου 2019 από τις 09:30-13:30. αιμοδοσίαΣύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών