
Έδενε τον σκύλο στο μοτοποδήλατο και τον «έβγαζε βόλτα»
Δικογραφία σχηματίσθηκε σε βάρος 58χρονου συμπολίτη μας, για παράβαση της νομοθεσίας «Περί προστασίας ζώων συντροφιάς», από το αστυνομικό τμήμα της Χίου.
Ο 58χρονος, όπως καταγγέλθηκε, προ πενθημέρου, έδενε τον σκύλο του στο πίσω μέρος μοτοποδηλάτου το οποίο οδηγούσε, κινούμενος σε δημοτική οδό στην πόλη της Χίου, ανακοινώθηκε από την Διεύθυνση Αστυνομίας Χίου.
