
Κινητοποιούνται οι φορείς της Χίου για την απεργία της 3ης Δεκεμβρίου
Κινητοποιούνται οι φορείς των εργαζομένων του νησιού εν όψει της απεργίας, που έχει κηρύξει η ΓΣΕΕ για την προσεχή Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου 2015.
Το Εργατικό Κέντρο Χίου θα δώσει συνέντευξη Τύπου την προσεχή Δευτέρα, 30 Νοεμβρίου 2015 και ώρα 6 το απόγευμα, στα γραφεία του, για τις προετοιμασίες της απεργίας.
Επίσης, η γραμματεία Χίου του ΠΑΜΕ καλεί τα πρωτοβάθμια σωματεία στον ιδιωτικό τομέα, εργαζόμενους, αυτοαπασχολούμνους, φτωχούς αγρότες, συνταξιούχους, ελεύθερους επαγγελματίες, φοιτητές του νησιού σε σύσκεψη για την οργάνωση της απεργίας.
Η σύσκεψη θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα, 30 Νοεμβρίου 2015 και ώρα 7 το απόγευμα, στα γραφεία του ΠΑΜΕ (Καλαμπόκα 74).
