Ο Μηταράκης πάει… Καμπούλ με viber, facebook, instragram και youtube

Μετά τα push back και την «εξαφάνιση» προσφύγων και μεταναστών που φτάνουν στα νησιά του Αιγαίου, ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου κ. Νότης Μηταράκης, προχωρά και με νέα «εργαλεία» για την εφαρμογή της κυβερνητικής πολιτικής στο προσφυγικό και ειδικότερα στην αποτροπή των προσφυγικών ροών στη χώρα μας.

Όπως είχε αποκαλύψει ο astraparis.gr σε δημοσίευμα υπό τον τίτλο «Βίντεο Μηταράκη στην… Καμπούλ: Μην έρχεστε πρόσφυγες στην Ελλάδα», την δουλειά την είχε ξεκινήσει σε ανύποπτο χρόνο, τον περασμένο Ιούνιο. Τότε, είχε αναθέσει σε διαφημιστική εταιρεία τον σχεδιασμό καμπάνιας, που θα προβαλλόταν στο Αφγανιστάν για να μην έρχονται οι Αφγανοί πρόσφυγες στην Ελλάδα. Είχε δε πληρωθεί στην εταιρεία ποσό περίπου 25.000 ευρώ για το δημιουργικό της καμπάνιας.

Τώρα, μετά την επικράτηση των Ταλιμπάν στο Αφγανιστάν, προχωρά ακάθεκτος στην ολοκλήρωση του σχεδίου του και αναθέτει στην ίδια εταιρεία την υλοποίηση της συγκεκριμένης καμπάνιας, κυρίως μέσα από διαδικτυακές πλατφόρμες, δαπανώντας για τον σκοπό αυτό ποσό 73.532 ευρώ. Συνολικά, δηλαδή, περίπου 100.000 ευρώ.

Αιχμή του δόρατος στην ηθικά επιλήψιμη καμπάνια Μηταράκη, θα είναι οι διαδικασίες ασύλου και οι συνθήκες διαβίωσης των Αφγανών αιτούντων άσυλο στην Ελλάδα. Από την μιά, δηλαδή, οι συνοπτικές διαδικασίες και από την άλλη οι άθλιες συνθήκες στην ΒΙΑΛ, το Καρά Τεπέ κ.λπ.

Την απόφαση για την απευθείας ανάθεση παροχής υπηρεσιών υλοποίησης της καμπάνιας, υπέγραψε ο γενικός γραμματέας Μεταναστευτικής Πολιτικής κ. Πάτροκλος Γεωργιάδης, χθες Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2021. Στο παράρτημα της απόφασης προβλέπεται ότι οι υπηρεσίες ενημέρωσης θα κάνουν χρήση των μέσω κοινωνικής δικτύωσης (social media networks) και συγκεκριμένα:

– Καμπάνια προβολής σε πολίτες του Αφγανιστάν στη πλατφόρμα viber με βίντεο και διαδικτυακών
banners, συνολικής διάρκειας τριών (3) μηνών, με στόχο τουλάχιστον 4.000.000 impressions.

– Καμπάνια προβολής διαδικτυακών banners σε πολίτες του Αφγανιστάν σε ηλεκτρονικά μέσα του
Αφγανιστάν.

– Καμπάνια προβολής βίντεο σε πλατφόρμες You Tube, Dailymotion ή άλλες για διάστημα τουλάχιστον
τριών (3) μηνών, με τουλάχιστον 4.040.404 impressions, 1.200.000 views, στη πλατφόρμα YouTube(in
stream), 90.000 thruplays στο Facebook και τουλάχιστον 2.500.000 impressions και 9.000 clicks στη
πλατφόρμα Google GDN.

– Τέσσερις (4) καταχωρήσεις σε εφημερίδες του Αφγανιστάν.

– Καμπάνια προβολής διαδικτυακών banners σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε πολίτες του Αφγανιστάν, με
τουλάχιστον 500.000 impressions και 3.000 clicks σε Facebook ads και Instragram ads και τουλάχιστον
1.000.000 impressions στο Facebook videos και Instragram videos.

Ακολουθεί η απόφαση Γεωργιάδη

afganistan_kampania

- Advertisement -

- Advertisement -

Σχόλια