Πρόεδρος στην τοπική επιτροπή του βόλει ο Βασίλης Μυριαγκός

Νέος πρόεδρος στην τοπική επιτροπή βόλει εξελέγη ο Βασίλης Μυριαγκός Αναλυτικά το νέο ΔΣ που συγκροτήθηκε σε σώμα έχει ως εξής:

Πρόεδρος : Βασίλειος Μυριαγκός

Γραμματέας : Ευρυδίκη Τσουρή

Ταμίας : Βασιλική Πυργιώτη

Μέλη : Κωνσταντίνος Βούκουνας, Χρήστος Καραχάλιος