
Πρόεδρος στην τοπική επιτροπή του βόλει ο Βασίλης Μυριαγκός
Νέος πρόεδρος στην τοπική επιτροπή βόλει εξελέγη ο Βασίλης Μυριαγκός Αναλυτικά το νέο ΔΣ που συγκροτήθηκε σε σώμα έχει ως εξής:
Πρόεδρος : Βασίλειος Μυριαγκός
Γραμματέας : Ευρυδίκη Τσουρή
Ταμίας : Βασιλική Πυργιώτη
Μέλη : Κωνσταντίνος Βούκουνας, Χρήστος Καραχάλιος
