Βολές από ΣΥΡΙΖΑ και ΚΙΝΑΛ για την λίστα των ΜΜΕ της καμπάνιας «Μένουμε σπίτι»

Για μαγείρεμα της λίστας των 20 εκατ. ευρώ, που δόθηκαν στα μέσα ενημέρωσης στο πλαίσιο της καμπάνιας για τον κορονοϊό κάνει λόγο ο ΣΥΡΙΖΑ, ενώ το ΚΙΝΑΛ καταγγέλλει ότι «η κυβέρνηση με χρήματα του ελληνικού λαού χτίζει και εδώ το πελατειακό της κράτος».

Η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ έχει ως εξής

«Μετά από μια απίστευτη καθυστέρηση 90 ημερών, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σέρβιρε σήμερα τη λίστα με τα 20 εκατ. ευρώ στα ΜΜΕ για την καμπάνια σχετικά με τον κορονοϊό.

Οφείλει όμως, σήμερα κιόλας, να δημοσιοποιήσει και τις αρχικές εντολές διαφημιστικής καταχώρησης που έστειλε η εταιρία initiative στα μέσα, καθώς και τις αρχικές τιμολογήσεις. Εάν δεν το πράξει, επιβεβαιώνεται πως τόσες εβδομάδες η λίστα “μαγειρευόταν”, ώστε να αποφύγουν οι υπουργοί της κυβέρνησης τις ευθύνες για τη διασπάθιση δημόσιου χρήματος ακόμα και σε ανύπαρκτα μέσα.

Και βεβαίως, η κυβέρνηση οφείλει να απαντήσει για ποιον λόγο έχει αποκλείσει συγκεκριμένα μέσα μόνο και μόνο επειδή ασκούν κριτική σε αυτή. Αλλά και να εξηγήσει γιατί σε κάποια μέσα έχουν δοθεί ψίχουλα, ενώ όσα επιτίθενται συστηματικά στον ΣΥΡΙΖΑ έχουν χρυσωθεί πλουσιοπάροχα. Μήπως η συγκεκριμένη μεθόδευση έγινε προκειμένου να φανεί, ψευδεπίγραφα, πως καλύπτεται το κριτήριο του πλουραλισμού;

Αναμένουμε άμεσα πλήρεις απαντήσεις».

ΚΙΝΑΛ: Έτσι εξασφαλίζει η κυβέρνηση την επικοινωνιακή της «καταιγίδα»

«Χρειάστηκε η έντονη παρέμβαση της Φώφης Γεννηματά προς τον πρωθυπουργό στη Βουλή για να δοθεί επιτέλους στη δημοσιότητα η λίστα της κρατικής διαφήμισης προς τα ΜΜΕ.

Από τα στοιχεία αυτά είναι ολοφάνερο το γιατί έκρυβε τη λίστα η κυβέρνηση.

Επιβεβαιώνεται ότι υπήρχε αδιαφάνεια, ότι δεν υπήρχαν αντικειμενικά κριτήρια, ότι επιδοτήθηκαν ανύπαρκτα μέσα.

Η κυβέρνηση με χρήματα του ελληνικού λαού χτίζει και εδώ το πελατειακό της κράτος.

Έτσι εξασφαλίζει την επικοινωνιακή της “καταιγίδα”». 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ