Υπεγράφη η σύμβαση για την αναβάθμιση του αεροδρομίου Χίου

Στις αρχές του 2022 θα ξεκινήσουν οι εργασίες εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης του αεροδρομίου της Χίου, όπως προβλέπεται από την σύμβαση που υπεγράφη σήμερα Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2021, στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με την ανάδοχο εταιρεία ΘΕΜΕΛΗ Α.Ε.

Το έργο προβλέπει επέκταση του διαδρόμου προσγείωσης, καθώς και αναβάθμιση του υφιστάμενου.

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 24,7 εκατομμύρια ευρώ και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμά θα ολοκληρωθεί σε 32 μήνες.

Παρόντες στην υπογραφή της σύμβασης οι υπουργοί Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής, Μετανάστευσης και Ασύλου κ. Νότης Μηταράκης και ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, με αρμοδιότητα τις υποδομές Γιώργος Καραγιάννης.