Στη Φιλανδία το Ε.Ε.Ε.ΕΚ με το Erasmus+

Στο Ουλού της Φινλανδίας, έπεσαν οι τίτλοι τέλους του προγράμματος Erasmus+ στο οποίο συμμετείχαν οι  εκπαιδευτικοοί του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής  Εκπαίδευσης (Ε.Ε.Ε.ΕΚ) Χίου .
Η διευθύντρια του σχολείου Ευγενία Βούλγαρη  (ΠΕ29) και οι εκπαιδευτικοί Κουκούτσης Νικόλαος (ΠΕ80), Μπόη Μαρία (ΠΕ86) και Ράπτη Σοφία (ΠΕ11) επιμορφώθηκαν επάνω στους τύπους και τις μεθόδους του 3D scanning, στο πλαίσιο του προγράμματος με θέμα “Overcoming Disabilities and Enforce Social Inclusion via 3D printing”. Το εν λόγω πρόγραμμα Erasmus+  στοχεύει στην επαγγελματική εξέλιξη του προσωπικού και στη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Η εκπαιδευτική επίσκεψη πραγματοποιήθηκε  από τις 11 έως τις 15 Μαρτίου 2024, κατά την οποία οι εκπαιδευτικοί επιμορφώθηκαν εντατικά σχετικά με τους τύπους και τις μεθόδους του 3D scanning. Η ερευνητική ομάδα του “3DDeSI” απαρτίζεται από το ερευνητικό δυναμικό του Εργαστηρίου Ποσοτικών Μεθόδων του Πανεπιστημίου Αιγαίου, και εκπαιδευτικούς από το ΕΕΕΕΚ Χίου, από το 2ο Δημοτικό Σχολείο Χίου, , το ISA13 Istituto Comprensivo Sarzana της Ιταλίας και το Kirkkomännikönkoulu της Φιλανδίας.

Επιπλέον σε συνέχεια της εκπαίδευσης που δέχθηκε η ομάδα των τεσσάρων εκπαιδευτικών διοργανώνεται επιμορφωτική δράση κατά την οποία έχει προσκληθεί η κυρία Αθανασία Καδρέφτη μέλος του Πανεπιστημίου Αιγαίου και του εργαστηρίου ποσοτικών μεθόδων ώστε να επιμορφώσει και να εκπαιδεύσει το σύνολο των εκπαιδευτικών του σχολείου μας στη 3D εκτύπωση και στο 3D σκανάρισμα.

Τέλος, θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς όλους τους συμμετέχοντες, ιδιαίτερα δε προς τον κύριο Sami Karvonen και την Φιλανδική ομάδα για την ζεστή φιλοξενία και την άψογη ξενάγησή μας στο εκπληκτικό σχολείο Kirkkomannikon Koulu στη Φινλανδία, καθώς και προς την συντονίστρια του όλου προγράμματος κυρία Μαρία Μαύρη Καθηγήτρια Ποσοτικών Μεθόδων στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, της Σχολής Επιστημών της Διοίκησης του Πανεπιστήμιου Αιγαίου, για τον άψογο συντονισμό του προγράμματος.

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ