
Στην Πισπιλούντα για την χριστουγεννιάτικη λειτουργία ο κ. Μάρκος
Στον ιερό ναό Αγίου Κωνσταντίνου και Ελένης Πισπιλούντας, σε έναν ναό που «δεν έχει ψάλτη, ουδέ παπά», α τελέσει την χριστουγεννιάτικη θεία λειτουργία ο μητροπολίτης Χίου, Ψαρών και Οινουσσών κ. Μάρκος.
Ο όρθρος θα ξεκινήσει στις 5 το πρωί και η θεία λειτουργία θα ολοκληρωθεί περί τις 8:30 το πρωί.
