
Συγχαρητήρια στους νεοεκλεγέντες βουλευτές, από την Χριστιάνα Καλογήρου
Συγχαρητήρια τηλεγραφήματα για την εκλογή τους με ευχές επιτυχίας στο δύσκολο έργο που αναλαμβάνουν, για την αντιμετώπιση των προβλημάτων των νησιών του Βορείου Αιγαίου και της χώρας, απηύθυνε στους νεοεκλεγέντες βουλευτές η περιφερειάρχης κα Χριστιάνα Καλογήρου.
Συγκεκριμένα, η κα Καλογήρου απέστειλε σχετικά τηλεγραφήματα στην βουλευτή επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ κα Αγλαΐα Κυρίτση και στους βουλευτές Λέσβου κ.κ. Χαράλαμπο Αθανασίου, Γιάννη Ζερδελή και Σταύρο Τάσσο, Σάμου κ. Δημήτρη Σεβαστάκη και Χίου κ.κ. Νότη Μηταράκη και Ανδρέα Μιχαηλίδη.
