Γυρνούν την πλάτη στα Μεστά οι επιβάτες

Μάχη με τον χρόνο και την κακή αρχή πρέπει να δώσουν οι υπεύθυνοι αιρετοί και μη και εμπνευστές του εγχειρήματος της δρομολόγησης του πλοίου από τον Πειραιά στα Μεστά, για να μην «κάψουν» το χαρτί των Μεστών εξ ολοκλήρου.

Υπενθυμίζεται ότι η Αttica Group προτίθεται να δρομολογήσει δοκιμαστικά μέχρι τον Μάρτιο 2019, το πλοίο προς τα Μεστά από την Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2019 και κάθε Δευτέρα ξημερώματα. Το πλοίο θα αναχωρεί από τον Πειραιά κάθε Κυριακή στις 20:00 και θα φτάνει στα Μεστά στις 3:30 – 4:00 τα ξημερώματα. Επίσης, θα αναχωρεί την Δευτέρα από τα Μεστά στις 23:20 – 23:50 και θα φθάνει στον Πειραιά στις 7:20 της Τρίτης.

Ακόμη κι αν παραβλέψει κανείς το γεγονός της λάθος επιλογής εποχής για την δρομολόγηση του πλοίου και του λάθους λιμανιού γιατί το πλεονέκτημα των Μεστών είναι η συντομία του χρόνου ταξιδιού κι αυτό επιτυγχάνεται μόνο μέσω Λαυρίου κι όχι από τον Πειραιά, το εγχείρημα βρίσκει και σε άλλους ύφαλους, όπως η ώρα άφιξης του πλοίου από Πειραιά, στις 03:30 τα ξημερώματα και η ώρα αναχώρησής του για Πειραιά στις 23:45, καθώς και το επιπλέον κόστος στο εισιτήριο από το «καπέλο» του εισιτηρίου του λεωφορείου που ανέρχεται στα 4,80 ευρώ.

Οι πρώτες ενδείξεις στα πρακτορεία εισιτηρίων είναι μάλλον αρνητικές, οι επιβάτες δεν επιλέγουν το συγκεκριμένο δρομολόγιο. «Ή αλλάζουν μέρα ή ψάχνουν αεροπορικά», αναφέρουν πράκτορες που σημειώνουν ότι οι μόνοι που είναι ικανοποιημένοι είναι οι κάτοικοι των Μεστών ίσως και του Πυργίου.

Ταλαιπωρία για τους επιβάτες

Για κάποιον που θέλει να ταξιδέψει με το «Διαγόρας» στο συγκεκριμένο δρομολόγιο και κατοικεί στην πόλη, οι επιλογές είναι δύο:

  • Να πάρει το αυτοκίνητό του και μεσάνυχτα να οδηγήσει μέχρι τα Μεστά, που αυτό προϋποθέτει ότι θα επιστρέψει πάλι με το ίδιο πλοίο και στο ίδιο λιμάνι (μια βδομάδα μετά;), αλλιώς θα πρέπει να βρει τρόπο να φέρει το αυτοκίνητό του από τα Μεστά στην πόλη.
  • Να βγάλει εισιτήριο και να μεταφερθεί με το ΚΤΕΛ στα Μεστά, ξεκινώντας στις 22:00 από την πόλη και πληρώνοντας το εισιτήριο που έχει κοστολογηθεί από τα ΚΤΕΛ στα 4,80 ευρώ.

Αν υποθέσουμε, λοιπόν, ότι κάποιος επιλέγει τα Μεστά έχει αμέσως-αμέσως αυξήσει τον χρόνο του ταξιδιού κατά 2 ώρες (από την αναχώρησή του από την πόλη μέχρι και τον Πειραιά) και το κόστος του κατά  5 ευρώ περίπου. Δηλαδή, στα 41,50 που είναι το κόστος του εισιτηρίου έρχεται και το ΚΤΕΛ και ο κάθε επιβάτης θα πληρώσει για ταξίδι στο κατάστρωμα 46,50 ευρώ, μια τιμή με την οποία βρίσκεις ακόμη και αεροπορικό εισιτήριο.

Επιδότηση εισιτηρίου ΚΤΕΛ

Μεγάλο ζητούμενο είναι η αλλαγή της ώρας άφιξης του πλοίου αλλά ακόμη κι αν αυτό δεν είναι εφικτό θα μπορούσαν ενδεχομένως δήμος και περιφέρεια και οι υπόλοιποι φορείς, στηρίζοντας το εγχείρημα να καλύψουν το κόστος δρομολόγησης του λεωφορείου. Αν ούτε κι αυτό είναι εφικτό, τότε μαθηματικά θα οδηγηθούμε σε άλλο ένα ναυάγιο για τα Μεστά πριν καν το πλοίο λύσει κάβους. Εκτός κι αν αυτός ήταν ο στόχος από την αρχή.

 

 

 

 

 

- Advertisement -

- Advertisement -

Σχόλια